top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 389


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

به دست های خالیم" نخند"



دلم پر است کمی بخند.



نظرات شما عزیزان:

ژیلا
ساعت13:59---31 فروردين 1392
روزی درویشی را گفتند:چرا دوست نمیطلبی آیا دوستی را دوست نداری گفت دوستی را دوست دارم طاقت جدایی دوست را ندارم


شرمنده یه مدت نبودم اقا داداش


فهيمه
ساعت13:03---31 فروردين 1392
یادت باشه که یادم بیاری که یادت بدم که یاد بگیری که همیشه به یادتم و یادت هیچ وقت از یادم نمیره . . . این یادت نره . . .

فهيمه
ساعت12:51---31 فروردين 1392
یادت باشه که یادم بیاری که یادت بدم که یاد بگیری که همیشه به یادتم و یادت هیچ وقت از یادم نمیره . . . این یادت نره . . .

nina
ساعت21:06---30 فروردين 1392
سلام
بعد یه مدت طولانی بالاخره آپ کردم


Zahra
ساعت2:25---30 فروردين 1392
اگه یه روزی فکر کردی نبودن یه





کسی بهتر از بودنشه چشماتو ببند و





اون لحظه ای که اون کنارت





نباشه رو به خاطر بیار اگه چشمات خیس





شد بدون داری به خودت





دروغ می گی و هنوز دوستش داری
-------------------------------
آپـــــــــــــــــــــــــم عزیزم


ღミ ســـِ ـیــ ـآهـ مـَــ ـشــــقـٌـــ ــミღ
ساعت16:22---29 فروردين 1392
دیــگـــر تـَمــــــآمـ شـــُــد !!



آرزوهـآیــَمـ رآ گـُذآشتــَــــمـ در کـــُـوزه ،



با آبـــِـش قـــُـرص هــآی اَعـصآبـــَـمـ را مــے خــُورمــ !!
سپاس گذارم بابات کامنتات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com